DOSTAWA W OPAKOWANIU CHŁODNICZYM WIĘCEJ INFORMACJI TUTAJ >>

Zwroty i reklamacje
Zwrot i odstąpienie od umowy

Szanowny Kliencie,
pamiętaj, że zwrot i prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
Jeżeli zgłosisz nam mailowo, na adres sklep@minimelts.pl chęć odstąpienia od umowy zanim przesyłka zostanie przez nas nadana, wówczas możemy anulować Twoje zamówienie. Jeżeli jednak towar zostanie już wysłany – nie ma możliwości odstąpienia od umowy.
 
Reklamacje
 
1. Towar podlega reklamacji wyłącznie jeśli przesyłka zostanie dostarczona w złym stanie, tj.
  • lody będą roztopione,
  • saszetki będą uszkodzone i będzie to wynikiem błędu lub zaniedbania dostawcy,
  • smaki lodów lub ilość porcji będzie niezgodna z zamówieniem.
2. Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później niż w ciągu 24 godzin. W przeciwnym razie towar nie podlega reklamacji.

3. Pamiętaj, aby lody przełożyć do domowej zamrażarki natychmiast po otrzymaniu paczki. Produkt jest wrażliwy na zmiany temperatury, dlatego ważne jest, aby zrobić to w pierwszej kolejności.
 
 
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar, inny niż lody, okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@minimelts.pl lub drogą pocztową na adres Mini Melts Sp. z o.o., ul. Królowej Jadwigi 281, 30-234 Kraków.

Zamawiając nasze lody, Klient akceptuje i wyraża 
zgodę na warunki reklamacji wymienione powyżej.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium